REGULAMIN Sklepu Internetowego www.miodysuszka.pl
Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem www.miodysuszka.pl
Sprzedającym-Sklepem jest firma Miody Suszka Adrian Suszka z siedzibą na ul. Farbiarska 18a, 62-050 Mosina, NIP 6981675231, kontakt@miodysuszka.pl, kom. 730 307 010, zwanego sklepem.
- 1 Zasady ogólne
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.miodysuszka.pl
Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.
Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
Wszystkie towary oferowane w Sklepie Internetowym są: oryginalne, wolne od wad, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Wszystkie miody są miodami produkcji własnej. Do miodów smakowych zostały wykorzystane dodatki z odpowiednimi certyfikatami/atestami.
W celu złożenia i realizacji zamówienia, Klient musi dysponować aktywną skrzynką elektroniczną za pośrednictwem, której nastąpi kontakt w kwestiach realizacji zamówienia.
Klient dokonujący zakupów w sklepie musi być osobą pełnoletnią, zdolną do czynności prawnych, a jego zakup w sklepie nie jest związany bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą.
Wszelkie materiały (treści, teksty, ilustracje, zdjęcia itp.) przedstawione w sklepie MIODY SUSZKA w obrębie domeny www.miodysuszka.pl są objęte prawem autorskim i podlegają ochronie na mocy „Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych” z dnia 4 lutego 1994 r. (tekst ujednolicony: Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631).
Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez zgody autora jest zabronione.
- 2 Składanie i realizacja zamówień
Złożenie zamówienia polega na dodaniu wybranych ze strony www.miodysuszka.pl, zakładki sklep produktów, dodanie ich do koszyka, wybranie formy wysyłki , podania danych do wysyłki i wybrania opcji płatności. Nie jest wymagane założenie konta w celu realizacji zamówienia.
Podane na stronie ceny są cenami brutto. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki, jest on naliczany podczas składania zamówienia.
Zamówienie można złożyć 24 h/ dobę, ale realizacja zamówień następuje wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku.
Zamówienie może być zrealizowane tylko jeśli Klient wypełni poprawnie formularz składania zamówienia, poda prawidłowe dane adresowe, e-mailowe i numer telefonu.
Jeśli podane przez Klienta dane nie będą prawidłowe, sklep skontaktuje się z klientem w celu weryfikacji zamówienia. Jeśli kontakt nie będzie skuteczny lub niemożliwy ze względu na błędnie podane dane, sklep ma prawo anulować zamówienie i jeśli było ono opłacone zwrócić środki.
Zamówienia nieopłacone 7 dni od daty złożenia są anulowane.
Paczki wysyłamy kurierem DPD (za pobraniem lub przy płatności z góry); kurierem Inpost oraz do paczkomatów InPost.
Zamówienie można też odebrać osobiście w siedzibie sklepu w Mosinie ul.Farbiarska 18a od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15 po wcześniejszym otrzymaniu informacji.
Koszt wysyłek jest kalkulowany podczas składania zamówienia. Pakujemy paczki do 20kg.
Cennik dostaw oraz możliwe warianty znajdują się pod adresem https://www.miodysuszka.pl/dostawa-i-platnosci/
Do zakupionych produktów wystawiamy paragon imienny, dlatego podanie danych Klienta jest niezbędne. Na wyraźne żądanie Klienta wystawiamy fakturę VAT.
Do każdego zamówienia wystawiany jest osobny dokument sprzedaży (paragon/faktura VAT). Nie można połączyć dwóch lub więcej zamówień w jeden dokument sprzedaży.
Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w bazie Sklepu podczas składania zamówienia. Zamówienie jednak nie może zostać zrealizowane, jeśli Klient nie poda swoich danych osobowych niezbędnych do jego realizacji. Klient ma prawo w dowolnej chwili usunąć lub edytować swoje dane z bazy danych klientów sklepu, kontaktując się ze sklepem pod adres mailowym kontakt@miodysuszka.pl bądź pocztą tradycyjną pod adresem
ul. Farbiarska 18a 62-050 Mosina.
Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma informację o statusie jego realizacji oraz podczas zmiany jego kolejnych statusów. Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości jego edycji. Wszelkie uwagi do zamówienia należy wpisać w pole “Uwagi do zamówienia” podczas jego składania.
Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia odbywa się od momentu zaksięgowania na koncie zapłaty za zamówienie (płatność z góry) lub od złożenia zamówienia (płatność za pobraniem) w dni robocze.
Klient może dokonać płatności korzystając z bezpośredniego przelewu na konto sklepu internetowego, podane w jednym z kroków, podczas składania zamówienia, skorzystać z ” szybkiego przelewu” lub płatności kartą za pośrednictwem PayU (musi zaakceptować regulamin PayU podczas dokonywania transakcji), iMoje lub przy odbiorze.
Realizacja zamówienia trwa do 5 dni roboczych. Jeśli czas realizacji będzie wydłużony, Klient zostanie o tym fakcie poinformowany poprzez e-mail.
Czas dostarczenia zamówienia do Klienta jest zależny od czasu realizacji zamówienia przez Inpost lub firmę kurierską DPD (około 1-2 dni od zmiany statusu zamówienia na zrealizowany).
W przypadku nieodebrania przez Klienta paczki z paczkomatu Inpost lub paczki kurierskiej z winy Klienta, następuje zwrot środków za zamówienie potrącony o koszty wysyłki i zwrotu.
- 3 Odstąpienie od umowy
Konsument – Klient, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni (podstawa prawna: “art. 27, 28, 29, 31, 37 i 38 ustawy o prawach konsumenta.). Produkt musi być jednak w stanie nienaruszonym ( słoiki nieodkręcane). Oświadczenie należy wysłać na adres sklepu lub adres e-mail: kontakt@miodysuszka.pl. Zwrot musi nastąpić najpóźniej w terminie 14 dni od momentu jego otrzymania.
Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
W przypadku odstąpienia od umowy, koszt zwrotu produktów ponosi Klient.
- 4 Reklamacje
Reklamacje należy składać na adres korespondencyjny sklepu lub e-mail: kontakt@miodysuszka.pl.
Złożenie reklamacji polega na przesłaniu wyjaśnienia reklamacji (powód reklamacji) wraz z dowodem zakupu i zdjęciem.
Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jej złożenia (wysłania na adres korespondencyjny). Sklep może oddać pieniądze za zakupiony towar. Zwrot środków następuje w ciągu 5 dni od daty pozytywnej decyzji rozpatrzenia reklamacji. Zwrot dokonywany jest metodą PayU lub na wskazane przez reklamującego konto.
W przypadku reklamacji związanej z usługami kurierskimi DPD/Inpost warunkiem jej rozpatrzenia jest spisanie protokołu szkody.
DPD https://protokol.dpd.com.pl/
Inpost https://inpost.pl/protokol
Produkty są zapakowane ekologicznie i bezpiecznie poprzez zastosowanie grubej tektury o strukturze plastra miodu.
Ze sposobem pakowania naszych paczek Klient może zapoznać się w zakładce Jak pakujemy paczki
https://www.miodysuszka.pl/jak-pakujemy-paczki
- 5 Ustalenia końcowe
Sklep może zmienić regulamin w każdej chwili o czym poinformuje Klienta e-mailem.
Sklep może zmienić ceny produktów w dowolnej chwili. Zmiana nie dotyczy zamówień będących w realizacji.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.), ustawa z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych GIODO z dnia z dnia 10 maja 2018 r.
Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sklepem a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej.